Pracuj z nami
Szukasz ciekawej pracy w niebanalnym miejscu? Nie boisz się wyzwań? Dobrze czujesz się w świecie kultury, mediów, marketingu i biznesu? Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzi? Lubisz nowe wyzwania?
Dołącz do naszego Zespołu!
Poszukujemy kandydata na stanowisko Kierownika Pionu Programowego, którego rolą będzie inicjowanie, koordynacja i nadzór we współpracy z Dyrektorem Filharmonii nad kluczowymi dla Instytucji działami tj.:
- Działem Informacji i Rozwoju.
- Działem Organizacji Wydarzeń Artystycznych.
- Działem Edukacji.
Do Twoich zadań i obowiązków należeć będą m.in.:
- kierowanie, organizacja i koordynacja pracy grupy kilkunastu pracowników,
- inicjowanie i nadzór nad strategią komunikacyjną i promocyjną Filharmonii,
- inicjowanie, koordynacja i nadzór nad organizacją i realizacją przedsięwzięć artystycznych o zasięgu krajowym i międzynarodowym,
- pozyskiwanie funduszy i współpraca z mecenasami Filharmonii,
- wystąpienia publiczne i reprezentowanie Instytucji na różnorodnych forach, w tym przed kamerą i mikrofonem.
Oferujemy:
- pracę z ciekawymi ludźmi w unikalnej Instytucji, którą odwiedza kilkadziesiąt tysięcy osób rocznie,
- zatrudnienie na umowę o pracę w przewidywalnej i stabilnej finansowo Instytucji,
- szkolenia i wsparcie w rozwoju kompetencji potrzebnych na oferowanym stanowisku,
- wsparcie zespołu kierowniczego,
- satysfakcjonujące wynagrodzenie plus system premiowania,
- możliwość podjęcia pracy już od 1 stycznia 2025 roku.
Oczekujemy:
- dobrej znajomości języka angielskiego,
- wysokiego stopnia kreatywności w poszukiwaniu nieoczywistych rozwiązań,
- doświadczenia w branży PR, marketingu marki, rynku e-commerce,
- praktycznej znajomości zapisów prawa związanych z samorządowymi instytucjami kultury i administracji, w tym ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz przepisów z obszaru prawa autorskiego,
- samodzielności w planowaniu i realizacji pracy,
- gotowości do pracy w systemie zadaniowym, w tym sporadycznie pracy w soboty i niedziele,
- umiejętności pracy metodą projektu,
- doświadczenia na podobnym stanowisku.
Mile widziane:
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość drugiego języka obcego,
- orientacja w zagadnieniach związanych z rynkiem tzw. przemysłów kultury,
- podstawowe wykształcenie artystyczne.
Szczegółowe informacje na temat aplikacji
Wymagane dokumenty formalne:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczanie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku,
- klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych w procesie, naboru/konkursu wg wzoru dostępnego na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiej Filharmonii im. F. Nowowiejskiego w Olsztynie,
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach,
- inne, które Kandydat uważa za przydatne w procesie rekrutacji.
Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. Część rozmowy zostanie przeprowadzona w języku angielskim. Filharmonia Warmińsko-Mazurska im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Termin składania aplikacji: 15 grudnia 2024 r.
Wniosek aplikacyjny można wysłać w formie elektronicznej na adres: kadry@filharmonia.olsztyn.pl (w tytule wiadomości należy umieścić słowo: REKRUTACJA lub osobiście w Sekretariacie Filharmonii w Olsztynie w godzinach 7.30-15.30. Warmińsko-Mazurska Filharmonia im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie ul. Bartosza Głowackiego 1, 10-447 Olsztyn
Work with Us
Are you looking for an exciting job in an unconventional setting? Are you not afraid of challenges? Do you feel at home in the world of culture, media, marketing, and business? Do you have experience in team management? Do you enjoy new challenges?
Join our Team!
We are seeking a candidate for the position of Program Division Manager, whose role will be to initiate, coordinate, and oversee, in collaboration with the Director of the Philharmonic, the key departments of the institution, including:
- The Information and Development Department.
- The Artistic Events Organization Department.
- The Education Department.
Your tasks and responsibilities will include, but are not limited to:
- Leading, organizing, and coordinating the work of a team of several employees.
- Initiating and overseeing the communication and promotional strategy of the Philharmonic.
- Initiating, coordinating, and overseeing the organization and execution of artistic projects on a national and international level.
- Fundraising and cooperation with the Philharmonic’s patrons.
- Public speaking and representing the institution at various forums, including on camera and microphone.
We Offer:
- Work with interesting people in a unique institution visited by tens of thousands of people each year.
- Employment under a labor contract in a financially stable and predictable institution.
- Training and support in developing the competencies needed for the position.
- Support from the management team.
- Competitive salary plus a bonus system.
- The possibility to start work from January 1, 2025.
We Expect:
- Good knowledge of English.
- High level of creativity in finding unconventional solutions.
- Experience in PR, brand marketing, or e-commerce.
- Practical knowledge of laws related to local government cultural institutions and administration, including the Act on Organizing and Conducting Cultural Activities and copyright law.
- Independence in planning and executing work.
- Willingness to work on a task-oriented basis, including occasional work on Saturdays and Sundays.
- Ability to work using project management methods.
- Experience in a similar role.
Preferred:
- Category B driving license.
- Knowledge of a second foreign language.
- Familiarity with issues related to the so-called creative industries.
- Basic artistic education.
Details on Application:
Required documents:
- CV.
- Cover letter.
- Copies of documents confirming education.
- Declaration of full legal capacity.
- Health declaration confirming the ability to perform duties at the specified position.
- Information clause regarding the processing of personal data during the recruitment process, according to the template available on the website of the Warmian-Masurian Philharmonic im. F. Nowowiejski in Olsztyn.
- Copies of certificates of completed courses or training.
- Other documents that the candidate deems useful for the recruitment process.
Selected candidates will be invited to an interview, part of which will be conducted in English. The Warmian-Masurian Philharmonic im. Feliks Nowowiejski in Olsztyn reserves the right to contact selected candidates.
Application deadline: December 15, 2024.
Applications can be sent electronically to: kadry@filharmonia.olsztyn.pl (please include the word “RECRUITMENT” in the subject line) or delivered in person to the Philharmonic Secretariat in Olsztyn during business hours (7:30 a.m. – 3:30 p.m.).