Ankieta satysfakcji klienta

Informacje dotyczące Filharmonii:

1. Jak często Pan/Pani uczestniczy w wydarzeniach artystycznych w Filharmonii Warmińsko-Mazurskiej?

Kilka razy w miesiąc
Raz w miesiącu
Raz na kwartał
Raz w sezonie artystycznym
Rzadziej
Jestem pierwszy raz

2. Z jakich źródeł najczęściej uzyskuje Pan/Pani informacje o wydarzeniach artystycznych odbywających się w Filharmonii?
(można wybrać kilka odpowiedzi)

z telewizji/radia
z prasy
z drukowanych materiałów reklamowych Filharmonii
z ekranów LED na budynkach w Olsztynie
ze strony internetowej Filharmonii
od pracowników Filharmonii (kontakt telefoniczny lub osobisty)
z innych źródeł (proszę wpisać z jakich):

3. Jak ocenia Pan/Pani jakość artystyczną repertuaru koncertowego w wykonaniu orkiestry Filharmonii?
(proszę zaznaczyć na skali od 1 do 5, gdzie 1 to ocena najniższa, a 5 najwyższa)

1 2 3 4 5
Uwagi:

4. Proszę o ocenę naszej obsługi ze względu na poniższe kryteria:
(proszę zaznaczyć na skali od 1 do 5, gdzie 1 to ocena najniższa, a 5 najwyższa)

a) kompetencje pracowników w zakresie wiedzy na temat repertuaru
1 2 3 4 5
b) jakość obsługi telefonicznej
1 2 3 4 5
c) sprzedaż biletów
1 2 3 4 5
d) jakość obsługi widza podczas koncertów
1 2 3 4 5

Uwagi:

5. Czy proponowane terminy i godziny koncertów spełniają Pana/Pani oczekiwania?

TAK
NIE (proszę napisać dlaczego):

6. Prosimy o podzielenie się z Nami krótką opinia na temat Warmińsko-Mazurskiej Filharmonii.



Informacje dotyczące osoby ankietowanej:

PŁEĆ
Kobieta
Mężczyzna

WIEK
<16 lat
16-25 lat
26-35 lat
36-50 lat
>50 lat

STATUS
Uczeń
Student
Osoba pracująca
Emeryt/Rencista
Inny

WYKSZTAŁCENIE
Podstawowe
Zawodowe
Średnie
Wyższe

Szanowni Państwo,

Dziękujemy za poświęcony nam czas i wypełnienie ankiety. Państwa opinia jest dla nas bardzo ważna, a wyniki badania posłużą do poprawy jakości pracy Filharmonii w celu podniesienia poziomu zadowolenia słuchaczy.


aktualności

Sprzedaż Voucherów dla firm

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Melomanów, wprowadzamy do sprzedaży vouchery (oprócz kart podarunkowych). Ofertę kierujemy przede wszystkim do firm i organizacji. Regulamin Więcej informacji uzyskacie Państwo w kasie biletowej: kasa czynna pn.-pt. w godzinach od 10.00 do 17.00oraz na godzinę przed koncertem, tel. 89 527 23 02, e-mail: bilety@filharmonia.olsztyn.pl .

Recital fortepianowy 2 LUTEGO – ODWOŁANY

Szanowni Państwo, Z przyczyn niezależnych od Filharmonii Recital fortepianowy zostaje odwołany. Warmińsko-Mazurska Filharmonia w Olsztynie będzie dokonywała zwrotów pieniędzy za zakupione bilety na powyższy koncert na następujących zasadach: – za bilety zakupione za pomocą strony internetowej zwroty zostaną dokonane automatycznie; – za bilety zakupione w kasie biletowej zwroty będą dokonywaneod 22 stycznia 2024 r. do 29.02.2024 r., w kasie biletowej Filharmonii. Kasa czynna pn.-pt. w godzinach od 10.00 […]

Przesłuchania – II skrzypce

Szanowani Państwo, Z przyjemnością informuję iż Warmińsko-Mazurska Filharmonia im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie ogłasza konkurs na stanowisko muzyka orkiestrowego tutti – SKRZYPCE II. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. 1. Stosowne podanie wraz z życiorysem artystycznym oraz klauzulą RODO (w załączniku) należy złożyć do dnia 23 lutego 2024 r. na adres: inspektor@filharmonia.olsztyn.pl bądź pocztą tradycyjną […]

kontakt

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij