Ankieta satysfakcji klienta

Informacje dotyczące Filharmonii:

1. Jak często Pan/Pani uczestniczy w wydarzeniach artystycznych w Filharmonii Warmińsko-Mazurskiej?

Kilka razy w miesiąc
Raz w miesiącu
Raz na kwartał
Raz w sezonie artystycznym
Rzadziej
Jestem pierwszy raz

2. Z jakich źródeł najczęściej uzyskuje Pan/Pani informacje o wydarzeniach artystycznych odbywających się w Filharmonii?
(można wybrać kilka odpowiedzi)

z telewizji/radia
z prasy
z drukowanych materiałów reklamowych Filharmonii
z ekranów LED na budynkach w Olsztynie
ze strony internetowej Filharmonii
od pracowników Filharmonii (kontakt telefoniczny lub osobisty)
z innych źródeł (proszę wpisać z jakich):

3. Jak ocenia Pan/Pani jakość artystyczną repertuaru koncertowego w wykonaniu orkiestry Filharmonii?
(proszę zaznaczyć na skali od 1 do 5, gdzie 1 to ocena najniższa, a 5 najwyższa)

1 2 3 4 5
Uwagi:

4. Proszę o ocenę naszej obsługi ze względu na poniższe kryteria:
(proszę zaznaczyć na skali od 1 do 5, gdzie 1 to ocena najniższa, a 5 najwyższa)

a) kompetencje pracowników w zakresie wiedzy na temat repertuaru
1 2 3 4 5
b) jakość obsługi telefonicznej
1 2 3 4 5
c) sprzedaż biletów
1 2 3 4 5
d) jakość obsługi widza podczas koncertów
1 2 3 4 5

Uwagi:

5. Czy proponowane terminy i godziny koncertów spełniają Pana/Pani oczekiwania?

TAK
NIE (proszę napisać dlaczego):

6. Prosimy o podzielenie się z Nami krótką opinia na temat Warmińsko-Mazurskiej Filharmonii.



Informacje dotyczące osoby ankietowanej:

PŁEĆ
Kobieta
Mężczyzna

WIEK
<16 lat
16-25 lat
26-35 lat
36-50 lat
>50 lat

STATUS
Uczeń
Student
Osoba pracująca
Emeryt/Rencista
Inny

WYKSZTAŁCENIE
Podstawowe
Zawodowe
Średnie
Wyższe

Szanowni Państwo,

Dziękujemy za poświęcony nam czas i wypełnienie ankiety. Państwa opinia jest dla nas bardzo ważna, a wyniki badania posłużą do poprawy jakości pracy Filharmonii w celu podniesienia poziomu zadowolenia słuchaczy.


aktualności

Odeszła Anna Wasilewska

Trudno mówić o tak nagle przerwanej serdecznej przyjaźni. 6 kwietnia odeszła Anna Wasilewska, posłanka i samorządowiec, ambasadorka kultury na Warmii i Mazurach, a dla nas przede wszystkim oddana i życzliwa melomanka, dobry duch Filharmonii. Jej ciepły uśmiech pozostanie w naszej pamięci.

Zwroty biletów

Przypominamy, że zwrotu biletów można dokonać w kasie biletowej Filharmonii do 31 grudnia 2020 do godz. 15.00. W nagłych przypadkach, gdy nie będą mogli Państwo przybyć w godz. pracy kasy tj. 10.00 – 15.00 można umówić się w sprawie zwrotu telefonicznie z Paniami z kasy tel.: 508 438 513

Fundusz Wsparcia Kultury

Filharmonia Warmińsko-Mazurska jest objęta wsparciem ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19

kontakt

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij